Strategie
|
STRATEGIA CALITĂŢII Strategia noastră este să asigurăm servicii tehnice şi de inginerie precum proiectare, inginerie de nivel īnalt, construcţie şi punere īn funcţiune, asigurarea unei forţe de muncă de īnaltă calificare, īn acord cu cerinţele clienţilor şi cu standardele internaţionale specificate cum ar fi API Products Specifications şiStandardele ISO 9001 Series Quality System. Sistemul calităţii din cadrul companiei este bazat pe propriul sistem de documentaţie : Manualul Calităţii, Instrucţiuni de Lucru şi Īnregistrile de Calitate. Atāt activitatea īn cadrul Sistemului de Asigurare a Calităţii cāt şi Manualul Calităţii sunt principalele argumente īn relaţiile noastre cu clienţii, precum şi cu comitetele de inspecţie, facilitānd răspunsul la īntrebarile referitoare la abordarea asigurării cerinţelor de calitate pentru activităţile desfăşurate. Sistemul de calitate al companiei noastre este certificat de către AEROQ, membru asociat al Organizaţiei Europene de Calitate (EOQ). |
|||||
|
STRATEGIA MANAGEMENTULUI
Acest lucru este posibil prin planificare, organizare şi controlul resurselor pentru a satisface un obiectiv cert la un moment dat, cu buget finit. Managementul poate evalua progresul real şi poate lua decizii īn consecinţă. Software-ul Microsoft Project acoperă un spectru larg privind cerinţele de management al proiectelor : planificare, gestiunea resurselor, controlul costurilor, grafice, analiza de risc şi performanţa managementului. |